Improve Your Life

Äntligen!!

Publicerad 2010-02-24 19:07:10 i Allmänt,

Finally they made it!

Idag stod det klart att den svenska ambassaden har öppnat i Irak då det invigdes av Carl Bildt. Det ska också invigas ett konsulat i Erbil i norra irak. Ambassaden har ju stått tomt sedan 2003 och jag som arbetat tidigare i ett annat ambassad förstår hur viktig säkerhten är för att det hela skall fungera. Detta borde den irakiska regeringen ha ordnat med kraftiga tag för länge sedan.

Jag ber gud att det inte händer något som försvårar situationen för de där borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!