Improve Your Life

Det jag behöver

Publicerad 2010-02-24 19:46:12 i Funderingar,

Jag vill inte ha den bästa sexuella relationen någonsin i mitt liv.
Det enda jag behöver är en man som älskar mig för den jag är,
mina egenskaper och mitt intellekt, hela paketet.

Behöver någon som kramar om mig när jag känner mig vilsen och frusen
någon som torkar mina tårar när jag är nere.
Någon som frågar hur min dag varit och inte bara låtsas bry sig ... utan lyssnar aktiv på svaret!

En hand som smeker min kind när jag sover på morgonen,
och förstår mina ögons glans när jag kärleksfullt ser in i hans.
Jag pratar inte alltid genom ord, känslor är mäktigare än stavelser..

Vill ha någon som fyller hela min själ med liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!