Improve Your Life

Passionate embrace

Publicerad 2010-06-25 02:13:02 i Funderingar,

Jag saknar dig redan
Vill inte lämna dig alls
Det enda som surrar i mina tankar är du, din doft och din röst
En snabb kyss får jag nöja mig med så länge, tills dagen vi möts igen
Jag kommer att spara all min längtan, all min glädje, all min saknad till dig 

Visst vet jag redan att jag komer att sakna dig de kommande dagarna, men inte så här.....mycket
Det svåra är när jag tar på en glad mask och biter ihop.
En märklig känsla som nästan förlamar mina ben och sprider sig snabbt över bröstet som ett tryck stannar den där. Likt en våg över stranden. Du stannar i mina tankar och tiden står still. Jag ser bara dig i horisonten och jag hör inget längre... Jag hör mig viska.. svagt viskar jag ditt namn och mitt hjärta bygger en bro till dig. Bron sträcker sig lång och länge går jag över den. Jag vill bara till dig.. nu ..

Doften blandas med en melody som inte är ovanlig. En andlig känsla av dig
Du är här hos mig
Du smeker min själ
Jag sluter ögonen och lever nuet, med dig
Med dina andetag

Kommentarer

Postat av: Williamsabrina

Publicerad 2011-03-28 07:52:29

Great work,webmaster,nice design!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!