Improve Your Life

Fullt upp

Publicerad 2010-03-23 12:54:39 i Allmänt,

Hej!
Den senaste tiden har jag haft det fullt upp med högskolan och att försöka träffa min pojkvän som för övrigt har en tight arbetsschema stackarn. Påsken är snart här och jag har inte planerat något alls! Min pojkvän har tjatat om att jag ska planera nåt skoj.. vi får se. Jag längtar till den dagen vi flyttar ihop :)

Har saknat honom enormt mycket, distans förhållanden är rätt så jobbiga men vi försöker att träffas så gott som det går, helgerna är vår enda tid att ses men det är ju inte heller så regelbundet.
Mina känslor är blandade inför det rådande vädret.. ett tag var det så skönt att allt snö försvann men sen kom det tillbaka! Längtar himla mycket till varmare väder.. jag bara orkar inte med det här :P

Nu ska jag iväg till skolan igen för ett möte med min arbetsgrupp.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!