Improve Your Life

Mål

Publicerad 2010-05-30 13:52:48 i Allmänt,

I år vill jag hinna med så mycket som möjligt. Mitt år hade ett välsignat bra start..
Därför ser jag det som ett gott tecken och ett större hopp på en bättre fortsättning.
Nu till delmålen ;)  De stora målen behåller jag hemliga för tillfället XD

  • Gå 5 kilo upp i vikt.
  • Klara av mina tentor till Augusti
  • Förbättra min studieteknik
  • Införa meditation i mitt schema
  • Lära mig simma (tror att jag glömt hur man gör haha)
  • Njuta av vardagens små glädje ämnen, se skönheten runt omkring mig.
  • Dricka mera vatten (glömmer sånt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!