Improve Your Life

ilska

Publicerad 2011-02-28 11:20:28 i Allmänt,

Arbetsförmedlingen och den eviga frustrationen.. behöver jag säga mer?
De har inte gjort ett dugg för mig på MÅNADER. Fatta att jag vill skaka om dessa idioter och väcka de till liv igen. Welcome to reality! Allt ni gör har ingen anknytning till vår verklighet. Dessa handläggare som sänder tomma ord, jag menar vad gör de annat än att säga åt människor vad som redan är självklart .. dvs söka jobb!! Tacka vet jag arbetsförmedlingen i USA där man får ett jobb i handen :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!