Improve Your Life

^_^ Tävling ^_^

Publicerad 2011-01-19 12:29:00 i Hälsa,

Nu så kör vi igång! 
Visste ni att Cliniderm är speciellt vald  för oss nordbor? Eftersom klimatväxlingarna är påfrestande för huden har Cliniderm utvecklat serien ännu mer så den innehåller mer antioxidanter, fuktbindare o milt rengörande tensider. I januari 2010 lanserades den igen och säljs exklusivt på Apoteket. Cliniderm påstår att om du använder dagligen Serum+ dagcreme + nattcreme = bevisad effekt! 

  • Svara på följande frågor:
    "I hur många timmar skyddar Cliniderms klimatblandning hudens fuktbarriär?”
    "Vilka egenskaper har ett serum?"
     Maila ditt svar till mig  på  [email protected]
  • Motivera varför just DU ska vinna ett gåvopaket i en kommentar till detta inlägg. Svaret på frågan hittar du på Cliniderms hemsida, klicka här för att komma dit. Jag drar lott om vinnaren  den 27 Januari!
     

    Paketet innehåller:
  • Active protection day cream 5 ml
    Barrier repair 5 ml
    Optimal strenght night cream 5 ml
    Ideal balance skin tonic  5 ml
    Ultra soft cleansing milk 5 ml
    Age delay serum 2 ml

    Kommentarer

    Postat av: malin

    Publicerad 2011-01-19 22:39:36

    Jag är med!



    Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!



    Mvh//Malin

    Postat av: Zeinab

    Publicerad 2011-01-20 10:46:58

    Såklart jag är med i din fina tävling! . Håller tummarna stenhårt för detta märke har jag inte testat ännu.Har mejlat svaren till dig.

    Jag vill vinna för att jag är gravid i vecka 20, och har nu fått betydligt sämre hy som jag skulle vilja vårda lite extra.

    Torrare människa än mig får man leta efter! I alla fall när det gäller huden...

    Under vintern blir det värre. Huden stramar och flagar och är i stort behov utav omvårdnad.

    Skulle gärna vilja vinna produkter från Cliniderm eftersom de är anpassade efter klimatet här uppe i norr.

    Vill göra min hud en tjänst, helt enkelt! ;-) .

    Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

    ( Hehe , Det var långa motiveringar ;-) .) 100 tusen pussar och kramar till fina dig. Zeinab..

    Postat av: Elin

    Publicerad 2011-01-26 12:12:48

    Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Just nu är jag mitt uppe i renovering och målning av vår nya lägenhet och när allt fokus ligger på vilken färg väggarna ska ha och var möblerna ska stå, har jag märkt hur lätt det är att glömma bort att sköta om huden som blir snabbt blir torr och fnasig. Jag är väldigt nyfiken på att testa om Cliniderms produkter kan hjälpa mig hålla huden ung och fräsch!



    Mailade dig precis!

    Håller tummarna nu.. :)

    Mvh Elin

    Kommentera inlägget här
    Publiceras ej

    Jasmin

    Min profilbild

    En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

    Kategorier

    Arkiv

    Följ med!