Improve Your Life

Dante

Publicerad 2011-07-30 09:39:47 i Allmänt,


Tycker synd om stackarn, att leva i fångenskap är det sorgligaste ajg har har känt inför ett djur. Han är inte som marsvin som kan vandra fritt hemma eller som katter o hundar.. nåja jag släpper ut honom ibland under uppsikt i köket medans vi ser på när han nosar på allt han möter i hans väg. En liten hinder bana stimulerar honom :) gjord av sonens leksaker o dylikt.
Veckan har varit lugn. Fortafarande söker jag ett nytt jobb pga det slit jag möter i det nuvarande. skulle det inte bli soligt ända tills onsdag??? Ja, om man ska tro NASA där jag hittade deras app  på min Wii (Weather forecast) Annars tror jag höst vädret är i gång på allvar. Det kommer bli mer molnighet men det ska inte sätta hinder för oss att gå ut och njuta av det friska luften!!
Eller hur
Allt annat än extre skyfall och snöstorm är sommar för mig :D

Kommentarer

Postat av: Natalie

Publicerad 2011-07-30 10:32:39

Gud vilken sötnos!

Hur gammal är han? :)

Postat av: LIIV - vanlig men unik

Publicerad 2011-07-30 10:40:54

sööt!

Postat av: bellis

Publicerad 2011-07-30 10:47:50

vill du ha chansen att synas för HUNDRATALS läsare? anmäll dig till blogglistan > http://bellisbello.blogg.se/2011/july/blogglista.html#comment

Postat av: Jasmin

Publicerad 2011-08-01 15:10:42

Han är snart två år gammal.. tror inte de lever så långt kanske ett år till stackarn. MEn han är helt underbar. När man kommer in i rummet står han på två ben och bara still.. sen kommer han ner på fyra ben och tittar med de stora ögonen på dig haha som en valp.

Postat av: Zaynab

Publicerad 2011-08-23 00:17:39

SÅ SÖÖÖT <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!