Improve Your Life

Färgat håret, katastrof!

Publicerad 2011-05-19 18:12:44 i Allmänt,

Är precis hemkommen efter frisör  besöket i SThlm. Jag var så orolig och nervös inför besöket. Har liksom aldrig fastnat hos en frisör för jag inte gillat resultatet. På nåt sätt är jag väldigt tydlig med vad jag vill, men det har aldrig blivit rätt. Dagens besök känns faktiskt likadant. Färgen blev mycket "färgat", typ som de där hemma fruarna som har gräsligt guldiga slingor i arabiska halvön (oljeländerna). Usch & fy!!! 

Så här ville jag ha det..

Eller så..



Men så blev det.. Många väldefinierade slingor. Och det skriker guldigt glans i dem därav tycker jag de ser "färgade" ut. Trots att jag betonade att jag ville ha det så neutralt som möjligt.


Det framhävde ögonsfärgen  i alla fall :)

Det ser inte alls rödtonigt ut som på bilden. Det ser mycket guldigt ut. Men är säker på att det går att fixa det med en toning  (ej intensiv toning). kanske lugnar det sig med det blonda efter ngra tvättar?? eller ??

Kommentarer

Postat av: Ala

Publicerad 2011-05-19 21:35:01

hallow habibti

Neej vad du överdriver, ditt hår är jättesnyggt!!!

Det ser exakt likadant ut, bara att modellerna har extra behandlat hår som gör att deras glänser mer. Behåll det som det är =)

Postat av: Zeinab

Publicerad 2011-05-20 12:46:26

Tycker också att du överdriver. Denna nyans passar dig perfekt! Jättesnyggt tycker jag! Ändra inte på det hjärtat låt det vara som det är. Pussar :-).

Postat av: jasmin

Publicerad 2011-05-20 14:35:05

Tack hörrni! jag var så arg igår när jag kom hem hihi men nu är det över. Det är synd att den riktiga färgen inte kommer rätt på bild. det är mer blek gul+ grön. måste tona det nästa vecka,.

Postat av: Erica

Publicerad 2011-05-20 22:13:36

Du är för vacker för att vara sann! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!