Improve Your Life

Små detaljer

Publicerad 2011-11-25 15:04:24 i Allmänt,

            
Nu har den blommiga klänningen kommit in och den sitter som ett smäck. Lite missnöjd är jag med urringningen men det ska jag kunna ändra lite på med ngn  fiffig detalj. Ska lägga upp bilder lite senare. Så har ännu en vecka svept förbi! Jag har varit förkyld med hosta i två veckor men är på bättringsvägen alhamdo le Allah.   Jag kom på att jag hade clip on slingor ngnstans i lådorna, ska plocka fram dessa och klippa de i rätt längd så får vi se om de får "hänga" med på festen imån :)  Imorgon åker jag och maken till fest hos en av hans kollegor. Hittils har jag träffat de flesta och även kommit på besök där, två gånger. Alla är så trevliga och glada över vår relation. hehehe De säger jämt till mig att ta hand om min älskling för han är en så bra och redig karl ;) klart jag gör för han är min diamant!!
NU: in i duschen och sedan förberedelser för en god middag.

Bild: Michael Rozenvain

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!