Improve Your Life

Lyxa till det

Publicerad 2011-10-27 13:10:54 i Allmänt,

Nu är jag trött på de billiga smycken som säljs ute i affärerna. Sen tonåren har jag vart besatt av smycken och under årens lopp har mitt intresse minskat pga det dåliga kvalite och missfärgningar smyckena ger. Så nu är det dags att ta farväl av de gamla och välkomna mer kvalitet o lyx på fingrarna och handleden

Jag har spanat in dessa raringar på Smycka (Sävsjöguld)
Jag tycker att Guld kostar skamlöst mycket i Sverige, därför är en tripp till Dubai mer lockande speciellt med tanke på alla underbara designer de har over seas :) Men min favorit metall måste vara Sterling sivler! Enkelt men glamouröst

Kommentarer

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Publicerad 2011-10-29 20:34:56

Hej! :)

Tänkte bara tipsa om två tävlingar i min blogg:

http://adaras.se/2011/october/vinn-ditt-favoritsmycke-fran-sofies-parlor.html#comment



http://adaras.se/2011/october/vinn-en-vaggtextvaggdekor-fran-paxlux.html#comment



Hoppas du vill vara med! :D Vore jättekul!

Ha en fin lördagskväll!

Kram

Postat av: kurdilele <3

Publicerad 2011-10-30 00:13:08

fint:)

Postat av: BELLZOR

Publicerad 2011-10-30 12:17:35

Vann du lösögonfransarna? Gå in här och kolla: http://bellzors.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-losogonfransar.html#comment Om du inte vann är du välkommen att anmäla dig igen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!