Improve Your Life

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-10-22 13:36:31

Salamu Aleykum



Vill bara kika in och ge en daglig salam <3



Besök gärna http://muslimahscoveredwithcare.org



Finns möjlighet donera lite pengar så vi får ut våra care package till muslimahs runt om hela världen. Om du har eller vet någon som har sjalar/hijabs/abayas eller andra användbara saker för en muslimah för att kunna uppfylla Allahs önskan om klädsel m.m. Så maila mig så skickar jag adress dit saker kan skickas som vi sedan delar upp i paket som skickas till behövande muslimer och mestadels nykonverterade muslimer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!