Improve Your Life

köplust

Publicerad 2012-02-19 19:28:31 i Allmänt,


Har ni tänkt på hur mycket vi påverkas av att se andra shoppa? Jag blev genast sugen på att köpa en liten smink spegel från indiska den för 39 kr. Ur gullig tyckte jag efter att ha sett den hos en annan bloggerska och så begav jag mig till Affären för att sedan inse hur plastig den är. Jag som avskyr plast!

Personligen undviker jag att visa upp det jag handlar för att just inte påverka andra hahah men skämtar jag eller? Vi påverkas vare sig vi vill eller inte. Och sen skulle ni ändå läsa andras bloggar och påverkas av deras propaganda :p så mig kvittar det nu. Det är bara roligt att dela med sig och eftersom jag inte har en "soulmate" till vännina är det bara roligt att dela med mig till er kära läsare.

Hur som helst, fyllde min son år igår och det firade vi hemma med tårta och sång. Det stora kalaset blir av i mitten på Mars. Behöver förbereda mig eftersom jag inte tänkt ut ngt än. Vi brukar inte fira födelsedagar stort hemma hos mig, bara hans 1 års kalas, 5 års, 10 års osv.. alltså var femte år ;)
Såg på Melodifestivalen och var inte alls imponerad. Enbart killen som sjöng om "förlåt mig" hejade vi på.. sen vem som tog segern är ett stort skämt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!