Improve Your Life

Cope föräldrautbildning

Publicerad 2012-01-31 19:19:20 i Allmänt,

Nu har vi äntligen fått möjlighet att delta i föräldra utbildningen COPE via Uppsala kommun. Det riktar sig mot föräldrar till barn i åldrarna 3-13. Eftersom sonen fyller 11 år nu och maken och jag väntar barn tillsammans så är det extra angeläget att delta i kursen. Det blir 11 tisdagskvällar. Dagens akupunktur är avklarad men känner Fortfarande illamående o kväljningar. Imån ska jag inhandla Sea bands. Få se om det hjälpr.

Kommentarer

Postat av: Zaynab

Publicerad 2012-02-02 02:05:04

så snyggt här var!

Postat av: Jasmin

Publicerad 2012-02-02 10:37:24

Tack habibti :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!