Improve Your Life

Städa städa varje fredag...

Publicerad 2012-07-30 23:03:00 i Allmänt,

Dagen har tillbringats hemma i balkongen. Det blev o lyxa till det innan jag fick för mig att slita ryggen på eftermidagen. Solade, läste mitt nya nr av Vi Föräldrar o åt kylda vindruvor... tills det blev alldeles tråkigt som stora damen bestämde sig för storstädning hemma. Det verkar vara en vana för mig att som höggravid storstäda. Gjorde det under min 1a grav o nu.. Något som upprepade sig är när jag ville vädra sovrumsmattan o tog ut det till solen. Denna gång var det en mindre matta, tack o lov. för jag har svårt att hejda städ monstret i mig när det väl sätter igång. 
Sonen borta på fritidsklubben o maken på jobbet. Visst försökte jag vila mellan varven men så här däckad såg jag ut på soffan efteråt hahahaha ingen rolig syn. skrattade så otroligt efteråt när jag jag knäppt bilden. lilla lilla Jasmin...

Kommentarer

Postat av: Zeinab

Publicerad 2012-07-31 09:08:01

Såå vacker masha2 allah.. Ängel ansikte... Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!