Improve Your Life

kalas i Juni

Publicerad 2012-05-31 07:39:00 i Allmänt,


Bild: Lilla a design
I mitten på juni väntar ett kalas för att fira både sonen och maken som för övrigt fyllde år i februari och april. Personligen brukar jag inte ta fasta på att fira samma månad utan väljer helst varmare tider, dvs sommar halvåret för kalas. Jag har nu redan suttit med sonen och diskuterat om maten, gästlistan, lekar och dylikt. Dekorationer är jag inte riktigt klar med eftersom jag behöver åka in till lokalen på en extra visit för att kolla möjligheterna. Därför kommer jag att skriva tips då & då för er som är intresserade av dekoration ideer inför kommande kalas.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-31 08:15:04

7ayati!

Meriam fyller år den 15 Juni :-)) . Vad tiden går snabbt! Puss på fina dig.. Ha en underbar dag! Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!