Improve Your Life

Träning på schemat

Publicerad 2013-04-22 20:27:42 i Allmänt,

Äntligen har jqg kommit igång med träningen på allvar. Visserligen blir det 2 pass/ vecka, men det är en bra start. Då kör jag intervall träning i en timme. Helt otroligt vad stark jag är i kroppen trots att jag aldrig riktigt tränat förr. Känns även bra att träna ensam utan distraktion, då jag ser att tjej par ofta pratar mer än de kör hårt. Jag är ingen hälsoguru och inte heller insatt i nån hälsokost men jag följer precis som många andra träning med sunt förnuft och att äta de kalorier som man kan förbruka per dag. Nu har jag ju ätit mer än vanligt bara för att gå upp i vikt. Så äntligen har jag fått en kropp från XS till M!!!! Fortfarande ofattbart roligt. Tack Nathalie <3


Mamma hade rätt. Kroppen förändras efter trettio strecket och jag kan inte vara gladare. Ty har man lidit av undervikt större delen av sitt liv så är detta en välsignelse. Äntligen har jag min drömkropp! Resten är bara små potatiiiizzzz

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-04-23 15:41:13

Så vi som inte är smala till att börja med borde med andra ord börja gymma järnet innan 30?:-O Då har jag 1,5 år på mig att bli fit då:-P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!