Improve Your Life

DIY Lampa av koppar

Publicerad 2013-12-23 08:07:00 i Allmänt, DIY, Inredning,

 
Dessa lampor är super fina att köpa, eller skapa själv för den händige. Krävs säkerligen en porslin borr för att sätta in sladden före installation. Du blir garanterat ensam om att ha just ditt exemplar. Jag har hittat en otroligt duktig konstnär som faktiskt gör sådana fina konstalationer.
Hon heter Margareta Holgersdotter och hon blandar textiler med olika material på ett lekfullt sätt som får föremålet att sticka ut direkt. Kika in på hemsidan. Visst är det fint?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!