Improve Your Life

Campadre Deals Upp till 89%

Publicerad 2013-02-15 11:57:00 i Allmänt, Fashion, Gravid,

 
Har ni ännu inte provat Campadre måste ni göra det. Det går ut på att man får dagliga deals (till priser som slår butikernas!) allt från heminredning till kläder och skor. Jag fick tipset av en annan bloggerska om att de just nu går en kampanj på Ester & Elenora, de har otroligt fina  bla tunikor & sjalar som passar ypperligt till våren, piffar upp vilket plagg som helst.
 
 En annan kampanj är från Sobea.
Har ni sett vad fina velour cardigans de har!?
Klicka på bilderna så dirigeras ni dit. Ni kanske behöver först skapa ett gratis konto för att få handla där.
Men skydna er, upplagan är begränsad. Ord pris på Cardigan är 799, kostar nu 239 kr!
Både mammakläder, dam och barn.
Happy Shopping! ♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!