Improve Your Life

dumma buss

Publicerad 2013-02-28 12:08:11 i

Jag står vid busshållplatsen och väntar med mitt barnvagn. Jag har är vänd mot tidtabellen och plötsligt vänder jag mig om och ser att bussen passerar mig bara så där... det står även en annan person lite längre ifrån men bussen kör förbi. Har ni tänkt på hur arroganta och ohövliga bussförarna är i uppsala?

Nån annan som har liknande erfarenhet av detta?
De hälsar inte ens tillbaka när man går på bussen och hejar å dem. Sura är de oxå haha. Oavsett hur jobbigt en del säger det är o köra buss så är ett leende och en nick det minsta man ger sina medmänniskor.
Men jag tänker inte köra deras fula stil :-) jag hejar alltid och ler. Det är så min islam har lärt mig.
ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Darya

Publicerad 2013-03-01 23:04:35

SV: Ja, eller hur? Många som inte fattar det speciellt återförsäljaren som jag beställde vagnen hos. När jag fråga varför det inte gick så var hennes svar till mig "men varför måste hon vara vänd mot dig? Om du måste ha henne mot dig så kan du få henne sitta i liggkorgen tills hon blir lite äldre så kan hon sen använde sittvagnen utan att behöva vara vänd mot dig" Då sa jag men liggkorg är för att ligga i och sitter hon i den så kommer hon ramla ut eftersom hon kommer röra sig och sträcka sig efter saker och ting. Då var hennes svar "men kan du inte ha en sele på henne och sedan knyta fast selen på vagnen" en SELE kan du fatta??? en sele har jag fan på min hund!!

Sen ang ditt inlägg så har det också hänt mig att jag tittar på tidtabellen så har bussen bara åkt iväg utan att ens stanna =/. Konstiga människor det finns alltså!

Svar: haha jag förstår dig så mycket Darya! Det är helt sjukt, sele!!? aja mycket får man stå ut med som förälder.
Jasmin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!