Improve Your Life

Kommentarer

Postat av: Darya

Publicerad 2013-01-30 14:02:48

Hej, tack så mycket fina!
Den hårfärgen jag har nu fick jag efter några ggr. Första gången blev det ljusbrunt andra gången blev det blont osv. Jag hade jätte mörkt hår i början, det sliter håret att gå från mörkt till jätte ljust, tyvärr. Men vi tjejer kan inte låta bli hehe

Svar: Tack för din kommentar! Du har så rätt det sliter på håret men man kan alltid köra med massa inpackning och JA vi kan ju bara inte låta blir o färga hihi
Snygg tröja på dagens du har idag!
Jasmin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!