Improve Your Life

Stockholm i mitt hjärta

Publicerad 2013-06-16 23:32:01 i Allmänt,

Igår åkte vi till stockholm med en längtan till skärgården så vi packade våra väskor och åkte till mamma. Tyvärr så blev inte vädret så bra och våra planer ställdes in. Men oj vad längesen det var jag åkt till stockholm central. Mycket har ändrats och gatorna ser inte som förr, speciellt på sergel. Vi älskar Rum för barn upp på kulturhuset och det har länge varit ett favorit ställe även när sonen varit yngre. Nathalie trivdes som fisken på bebis avdelningen. 
Regnet öste ner över oss när vi promenerade på väg mot Gamla stan, tur vi hade med oss paraply. Så mysigt det var att gå in på en av de små gränderna och äta belgiska våfflor och gräddglass. Mumma
 
Nu ligger jag i sängen och ska lägga mig ty imorgon blir en solig dag med många aktiviteter. 
Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!