Improve Your Life

Studenten och fåtölj makeover

Publicerad 2013-06-05 22:28:00 i Allmänt,

Grattis alla studenteeeeer!!! Vilken underbar strålande dag att ta studenten på kära vänner. Vi är nu på väg till makens kusin för att fira honom på sin stora stora dag. Jag känner hur glädjen sprider sig i hela min kropp, nästan som när jag firades ör många år sedan ;-) Natta sover i sin bilstol, och jag hoppas hoppas hon inte blir till sig när vi kommer fram till festen. Hon brukar inte tåla höga ljud o röster hehe min lilla kyckling, mamma älskar dig som du är! Och så blev jag klar med fåtöljen och kan stolt visa opp den lite senare. Den blev helt perfekt Och för att vara min första möbel så blev den över förväntan. Hoppas ni har det bra där ute i vida världen. Livet är underbart just nu, njut ni med.
Så såg fåtöljen ut innan.
 
kram Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!