Improve Your Life

-

Publicerad 2013-03-26 15:32:47 i

Well, jag skulle kunna börja med att skriva att inte mycket har hänt.. men det har det fast jag väljer som ni vet att inte dela med mig av mitt privata. På onsdag flyttar vi hem igen efter två månaders renovering. Under tiden har vi bott i en tillfällig bostad. Jag längtar hem, men vill helst flytta till vår "nya" boende. Vi har ju letat efter en fyra länge nu... kanske ska jag lägga en bytesannons?





Ekonomin går kärvt nu, trots det har jag hunnit köpa lite smått till några projekt som jag ska ägna våren åt. Bilder har framkallats och det ska köpas fina ramar, byta textiler och göra fräscht inför våren. Jag har vänt mig nu att våren börjar komma sent för var år, så här klagas det inte :-)
nu: läkartid.

hoppas ni har det bra under eftermiddagens sol.
Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!