Improve Your Life

Get the Look: Päls pläd

Publicerad 2013-03-19 12:20:00 i Allmänt, Inredning,

En av det skönaste jag vet är att kasta sig på en stor fluffig pälspläd. På soffan, sängen eller myshörnan i din fåtölj passar den alltid perfekt att svepa om sig en kylig dag. Och vad gör det om våren dröjer lite när man har det så mysigt... Jag har samlat ihop länkar till er  på var dem går att få tag på:
 
 http://www.ambinesshome.se/PICTURE/1729-4-annons_sommar_2012_hd_6495649464946494.jpg
Bild: Ambinesshome
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!