Improve Your Life

Nathalies födelsedag

Publicerad 2013-09-27 22:17:00 i Allmänt, Nathalie,

Nästa helg är det ett års kalas för min lilla tjej! Och i hela två veckor har jag jagat inspiration på Pinterest, jag liksom drunknade i all gotta som det bjuds på där. Rosa kakor, kokos chececakes, pompoms i mängder och massor av härlig inpsiration så det känns ända i tårna! Att köpa färdig dekoration till kalaset skulle kosta en förmögenhet för min icke existerande budget, därför kommer jag prova på några DIY som jag har samlat ett board på min pinterest.
Pinwheel Backdrop / The Sweetest Occasion
Jag är helt kär i pappers snurror...
Balloon Flowers
..blomballonger..
cupcakes
Rosa cup cakes!
I tried this and it came out great! We used it as a photo back drop!
Och photo back drops :)
Så kanske kan jag koka ihop en mix av de allihop?!
Vill ni följa mig på Pinterest och se mina boards kan ni klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!