Improve Your Life

Sänghimmel & ett års fest!

Publicerad 2013-09-17 12:55:00 i Allmänt,

Hi lovellies!Men alltså är det inte mysigt att det äntligen regnat i Uppsala. Det har ju varit torrt rätt länge så det var på tiden att växterna fick släcka törsten. En hos oss har magsjuka stackaren, en annan är föräldraledig, en annan söker jobb o en liten börjat gå riktig fort men fortfarande vinglig som en anka haha. Den stundande ett års kalas väntar i början på oktober så mamman i huset är förväntansfull och redo att rocka loss med massa DIY dekoratiner. .....och så har vi den här sänghimmelen. Läcker som få. Därför tänkte jag ge mig på den. Visar upp hur den blir då. Önskar er en härlig start på hösten!
 
Bild tagen från Barnparadiset.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!