Improve Your Life

Äntligen är vi fem

Publicerad 2014-07-20 15:50:00 i Allmänt,

Den 15/7 föddes Lilla Sam vid 03 tiden. Det är med stor glädje jag skriver dessa ord.. förlossningen gick bra och både jag och han mår OK. Enda problemet var som jag väntade mig, Amningen. Den fungerade inte alls och jag beslutade att lägga ner den efter en mycket kort tid. Med tanke på mina förlossning depressioner och ryggproblematiken beslutade jag och läkarna att det vore bäst för mig att fokusera på min hälsa, sköta barnen och vila i mängder. Tar nu en medicin som ska hjälpa att hämma mjplkproduktionen. Ömma och super spända bröst är nåt jag tampas med dagligen. Kommer vara så en vecka framöver. .

Kommentarer

Postat av: jag

Publicerad 2014-07-21 17:57:16

hej! stort grattis! hur mycket vägde han?

Svar: Låt oss bara säga att han var en stor bebis ;)
jasmin mustafa

Postat av: Bahlool

Publicerad 2014-07-23 22:58:58

Mabrook we alef mabrook

Svar: Tack så mycket ! :) Youm el ellak yarab
jasmin mustafa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!