Improve Your Life

5-Årsjubileum

Publicerad 2014-03-14 18:25:00 i Allmänt,

Igår invigde jag min nya bloggdesign till ära för att bloggen fyllde 5 år i februari.
Tanken var att bloggen får spegla mina egna intressen och viljan att dela med mig till vänner och familj som bor på annat håll. Det är så roligt att se hur mycket jag har förändrats genom åren, det kanske inte mina läsare vet mycket om för jag har valt att begränsa mycket av mitt privata liv online. Men jag minns alla händelser bakom varje inlägg och de olika episoder genom åren.
Jag hoppas verkligen att jag kunnat inspirera åtminstone någon och ser fram emot flera års bloggande framför mig. Skrivandet är fortfarande i utvecklande fas allteftersom mina intressen och prioriteringar tar form och mognar med tiden. Jag önskar er trevlig läsning och hoppas ni kan känna er som hemma!
Det skulle glädja mig om läsarna hade frågor eller önskade läsa mer av något speciellt.
 

Kommentarer

Postat av: Maja | foto, mode, vardag

Publicerad 2014-03-14 18:34:22

Fin blogg du har, och vad länge du har haft din blogg♡

Svar: Det samma!! Blev glatt överraskad över din blogg, snyggt och genomtänkt! Kikar definitivt förbi då & då :)
jasmin mustafa

Postat av: Maja | foto, mode, vardag

Publicerad 2014-03-16 17:57:57

Tack va snällt♡

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!