Improve Your Life

Upplands Rivieran

Publicerad 2014-03-30 12:18:00 i Allmänt,

Gårdagen bjöd på mycket sol och mys med familjen. Vi (jag) köade vid Jalla på stan för falafellrulle medan maken & lillan väntade i solen utanför. wow vad det var fullt där, alla skulle äta samtidigt haha. Vi tog med oss maten och satt vid ån, ellr upplands Rivieran som vi kallar det på skoj :-)Lillan var så hungrig att hon åt massor, hon som annars är så petig med maten. Sedan blev det för tråkigt och hon ville springa och hälsa på alla som satt och lyste i solen. Så en stolt pappa gick längst promenaden med en sprallig tös. Hon väckte så klart allas uppmärksamhet med hennes varma leende!
Vi drog sen vidare till boländerna och handlade hushållsapparater och annat viktigt. Vidare till Gränby parken så Natta fick springa av sig lite. Länge sen jag kände värmen och det sköna känsla som solen ger.... veckan som varit tillbringade jag och dottern hos min mor och syskon. Saknat de direkt när vi kom hem! Man vänjer sig så lätt vid att vakna och äta frukost tillsammans som förr i tiden.. Annars äter jag ensam med Nathalie om inte sonen börjar sent på skolan. Hur som så tog jag en del bilder på maten jag lagad hos mamma.. får visa upp det senare. hoppas ni får en fin söndag ! Ut i solen med er och njuuut
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!