Improve Your Life

Soffbyte och stolöverdrag

Publicerad 2013-11-26 10:18:12 i Allmänt,



I helgen blev det ett nytt soffköp. Vi hade tidigare inhandlat "Howard" soffor och varit super nöjda med utseendet för att i samma minut bli förtvivlade när vi öppnade förpackningen och insåg att soffan var trasig på baksidan. Så förtvivlade vi var, ringde Mio och vi fick vänta 5 månader på att få besked om den nya soffan som skulle ersätta den trasiga. Trist att de slarvat ärendet och vi fått vänta en evighet, och som kompensation ville vi byta soffa helt. Så det blev en hörnsoffa i grått med tanke på bekvämlighten för oss & barna.

Så om 6 veckor har vi soffan hos oss, hurra!
Nu till annat...
mina köksstolar är även de köpta på Mio, i mörkaste brunsvart. Nu är det så att jag längtar efter mer fräscha färger, så planen är att köpa klädsel. Det är bara svårt att beställa online när jag inte kan bedöma tyget. Har någon ett tips på en bra överdrag?

Ha en underbar solig tisdag!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!