Improve Your Life

Inspiration till min hall

Publicerad 2014-04-11 09:45:00 i Allmänt, DIY, Inredning,

Jag har en lång och bred hall som många skulle drömma att ha. Den har fått ändra skepnad många gånger genom åren, men står just nu i ett taskigt skick :( Mest för jag, pga  graviditeten, inte tål doften av ett ommålat skänk. Fråga inte varför! Så skåpet fick flyttas till ett annat rum i väntan på bättre tider.
Min fina klocka slog sitt sista slag för en månad sedan. Så nu är jag på jakt efter ett nytt... likt den nedan...
Stort och rustik..
Large clock with bead board
 (Bild källa: Tagen från google sök, har själv svårt att tyda vattenstämpeln på bilden)
 
Minns ni min fyndade hallbänk som jag piffade upp i slutet på 2013?
Så här ser den ut idag. En ny DIY sits lades till..
Insidan kläddes med en tapet från Rusta.
Här inne förvarar jag sånt som inte ska ligga framme, lådor med vantar och mössor, strumpor och lite annat. Skorna har fått en permanent plats i en vit IKEA byrå. Likt den sonen har i sitt rum. Hatthyllan behöver fortfarande målas i samma gråa nyans. Eller så blir det ett nytt DIY projekt liknande detta...
 
fortsättning följer....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!