Improve Your Life

Lång paus

Publicerad 2014-08-13 18:04:00 i Allmänt,

Bloggen har legat nere länge nu, inte pga.brist på inspiration eller vardagshändelser...nej. Det är just pga att jag har så fullt upp med hemmet, Lill killen och stora syster. Hon har för övrigt sysselsatt sin mor för fullt.
Tösen min är mitt upp i tvåårs kris ;-) en trots ålder med andra ord där det ska testas till det yttersta. Allt undersöks hemma, välts opp och ner, slits sönder eller slås omkull hehe. Så nån "hemma hos" rapportage får jag inte räkn med den närmaste tiden.

Vi längtar allihop efter sömn, sömn och mer sömn!
Så bloggen kommer vara på paus på obestämd tid.
Tills vi ses igen, får ni må väl och ta hand om varandra!

Besos :-*
Jasmin

Kommentarer

Postat av: jag

Publicerad 2014-08-14 08:41:43

oj! vad tråkigt att du är borta! men jag hoppas att ni alla mår bra...kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!