Improve Your Life

Undviker bloggen...

Publicerad 2014-01-22 12:49:17 i Allmänt,

Nu har jag inte bloggat på länge och man kan tycka att jag undviker bloggen, vliket jag nog gör. Det är svårt just nu att skriva ner vad jag vill få ut, lite tungt i vardagen med hälsan och vissa relationer till makens familj/släkt. Jag är ju inte den som gnäller här, inte den som skriver om svårigheterna jag möter till vardags. Helst föredrar jag att jobba på saker och hitta en bra plan även för framtiden så intet upprepar sig.
 
Så i skrivande stund kämpar vi vidare, så kanske bloggandet kommer igång så småningom. Något som jag har läst om senaste tiden är biologisk infektionsbehandling och detox. Jag kom fram till att det till stor del hänger på vad vi äter och så klart motion. Kanske skriver jag mer om det istället under veckan. Det som satte igång mitt intresse för kosten är Nathalies plötsliga insjuknande. På barnakuten visade blodproverna minskad mängd vita blodkroppar, vilket oroade mig enormt. Vad beror det på?! i dagsläget vet vi inte mycket men jag ska jobba på att stärka hennes immunförsvar via kosten, så hoppas vi att det blir bättre inshallah!
Sköt om er!
Jasmin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!