Improve Your Life

Marockansk lammgryta

Publicerad 2014-03-21 16:50:34 i Allmänt,

Hej fredag! Här hemma har vi tagit helg redan igår kväll. Jag packade väskan, klädde på barnen och maken skjutsade oss till mamma i sthlm. Alltid lika roligt och skönt att vara "hemma" igen och träffa syskonen! Mamma är lite krasslig så jag står för maten helgen ut. Idag blir det lammgryta till lunch och pizza med taboule till middag. Hittade en god recept på Naan bröd som jag tänkte testa till pizzan.


I veckan påbörjade jag Projekt sy Babynest. En till min fru i sthlm (Zanobty) och en till mig. Hittills har det gått bra och jag är nästan färdig med min. Började med att sy min egen för att testa mig fram, så frugans babynest blir så bra som möjligt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!