Improve Your Life

Relations Akuten

Publicerad 2014-02-03 23:25:00 i Allmänt, Funderingar, Hälsa, Islam, Relations akuten,

Intro
 
Alla befinner sig i en sorts relation, ja så länge vi anser oss tillhöra rasen Homo Sapiens. Det kan röra sig om relation till våra föräldrar, vänner, kollegor, partner eller barn bland andra.. För att lyckas behålla en god balans i livet bör man vårda relationen till både sig själv och andra. Därför är det av ytterst stor vikt att vi lär oss detta så tidigt som möjligt redan i barndomen. Det första bandet utvecklar vi redan till våra föräldrar i ung ålder där deras omsorg är livsviktig för vårt fortsatta överlevnad. Detta starka och unika band sätter startskottet för all vidare mänskligkontakt  för resten av vårt liv.
 
I det kategoriet kommer jag diskutera ganska allmänna tips för en lyckad relation, främst till sin partner. Men det går mycket bra att tillämpa tipsen på andra håll, med vännerna, arbetskamrater eller grannen för all del. Det skulle även vara spännande att läsa era egna tankar kring ämnet och gärna att ni belyser hur det påverkat er till vardags. Ni får givetvis vara annonyma!
 
På återseende snart.
Sköt om era älsklingar!
 
xo xo
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!