Improve Your Life

Att sjunga till sitt nyfödda barn...

Publicerad 2014-07-26 20:05:55 i Allmänt,

 Något som jag njuter mest av just nu är bebis doft och att sjunga vaggvisor till mitt nyfödda barn. Jag har sjungit så länge jag minns och det kändes som en självklarhet att göra det för mina barn. Min förstfödda njöt av det ända tills han var två år sen ville han sova ifred :D Nathalie är snart två och hon har fortfarande tycke för min sång lika så gör våran lille Sam.
 
Denna är en stor favorit
Och så har vi denna... helt sagolikt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!