Improve Your Life

Tatuering

Publicerad 2011-04-27 17:11:51 i Allmänt,

Jg är så glad glad glad. Har nu frågat med imamen (muslimsk präst) på den församling jag tillhör, om det är tillåtet enligt islam att tatuera sig. Han svarade Ja, det är ok (shia muslimsk imam). Det skulle inte hindra tvagning innan bön osv. Huvudsaken att den inte är synligt på ett provoserande sätt typ ansikte elr sånt.
Nu återstår bara att fundera ut ett passande motiv, kanske ett litet hjärta eller en söt svala? Eller varför inte min favorit.... en Leopard!



Kommentarer

Postat av: Bahlool

Publicerad 2011-04-28 23:17:05

vill också göra det..men smärtaaaaan ;)

Postat av: Jasmin

Publicerad 2011-04-29 08:30:26

Smärtan är en del av paketet, typ allt som är värt att kämpa för kräver ihärdighet (för oftast symboliserar tatueringen ngt för en). sen är smärtan bara en bonus, en liten Fetish hahaha :P

Postat av: batol

Publicerad 2011-04-29 14:24:12

mohaha hade lätt tatuerat in imam alis svärd!

elr skrivt citat om min imam ali!!:D finaste:D

Postat av: Beslöjad

Publicerad 2011-04-30 15:38:31

Tänk efter noga innan du tatuerar dig. Tycker att tatueringen du ska göra, skall ha en viktig betydelse för dig. Texter brukar vara väldigt vackra!



Lycka till!

Postat av: Jasmin

Publicerad 2011-04-30 17:20:52

Wow Batol! You are awesome!! Klart det skulle vara sjukt fint och nåt fint att minnas.



Och beslöjad jag håller med dig. Det måste ske efter nogrann planering.. ska ju hålla hela livet :) Men det blir ingen citat för min del i alla fall. Möjligen en liten T.... eller det berättar jag lite senare ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!