Improve Your Life

Meze

Publicerad 2011-03-27 17:05:28 i Allmänt,

Igår  fick jag ett stort paket med posten som innehöll flera sommar klänningar  (ursprung kina). Är överlycklig för kvaliten var till min stora glädje helt ok och prislappen minimal :D
Gårdagen började i alla fall med en promenad i vårsolen. Sedan träffade vi min svåger & hans söta fru och son på stan. Vi blev bjudna på Meza restuarang med super god lebanesiskt . Maken kommer ju från Lebanon så det blir ofta sådan mat när vi åker hem till släkten här i Uppsala.
Nästa vecka blir det frisör besök. Vill färga håret till nåt helt extra i Sthlm. Sedan blir det en tripp till tygaffären i Rinkeby. De sägs ha massor med fint tyg till billiga priser. Annars har dagen varit lugn, möjligen är jag trött o lite nere men det är ok.

Kommentarer

Postat av: Svarten

Publicerad 2011-03-27 17:58:09

"Meza restuarang med super god lebanesiskt"



I Uppsala? Vart?

Postat av: Emma

Publicerad 2011-03-27 19:16:42

Ahaa du menar så :D då förstår jag.. du skoja inte, jag vill ha SOMMAR NU o grilla kebab o tiki mummmmms hahah

Postat av: Svarten

Publicerad 2011-03-28 10:25:42

"Tacka vet jag arab ställena i Sthlm med rrrriktig god grillad kött för 90 kr/ menyn"



En inlägg med en liten guide till dessa ställen vore mycket uppskattat.

Postat av: jasmin

Publicerad 2011-03-28 16:58:56

Hmm nu när du säger så .. ska faktiskt kunna göra det :)

Postat av: Svarten

Publicerad 2011-03-28 19:08:13

Det ser jag fram emot :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!