Improve Your Life

Diy sko-galge

Publicerad 2012-08-10 19:11:00 i Allmänt, DIY,

Jag vill tipsa er kära läsare om ett enkelt sätt att skapa egna sko galgar på gamla metall galgar man oftast har skräpandes i källaren. Bara att böja de efter den bild ni ser nedan. Knyt gärna en rosett eller klä hela galgen med en smal egen sydd fodral för en lyxigare look.

Källa: http://hennihennidesign.blogspot.se/ Jag rekommenderar er varmt att besöka bloggen för massor av skön inspiration och tips på DIY arbeten.

Kommentarer

Postat av: hennihenni

Publicerad 2012-08-13 11:50:20

Hej,
trevligt att du gillar min skohängare, du får gärna länka till originalinlägget :)

Om haklapparna: jag brukar vändsy dem. Lägg de två tygerna räta mot räta och sy runt men lämna en öppning någonstans. Vänd sedan haklappen så att rätsidorna kommer utåt och sy ihop öppningen för hand. Lycka till!

Postat av: hennihenni

Publicerad 2012-08-13 11:50:38

Hej,
trevligt att du gillar min skohängare, du får gärna länka till originalinlägget :)

Om haklapparna: jag brukar vändsy dem. Lägg de två tygerna räta mot räta och sy runt men lämna en öppning någonstans. Vänd sedan haklappen så att rätsidorna kommer utåt och sy ihop öppningen för hand. Lycka till!

Svar: Tackar för ditt svar o än en gång för nu vet jag att tipset om galgen tillhör dig hihihi Jag har nog tittat på flera bloggar samtidigt o missade vem bilden jag laddat ner tillhörde. Klart jag länkar till dig ;)
Jasmin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!