Improve Your Life

Presentköp & julmiddag

Publicerad 2013-12-18 20:24:35 i Allmänt,

Egentligen firar vi inte jul, men samlas allihopa hemma hos oss över en rejäl middags buffe är en självklarhet på julafton. Jag tänker att när alla ändå samlas med familjen och delar ut paket osv...så kan vi lika gärna samla så många som får plats hos oss :-)

Ett "knytkalas" liknande middag hihi. Jag har redan bestämt mig att laga min berömda lammgryta. En annan ska laga köttbullar med rödbetssallad, en annan vårrullar....m.m. Temat för i år är nyttig mat! Vi har köpt presenter till alla 8 barn (Nathalies kusiner) från Leklust. De har bäst pris och utbud. Nathalie fick Skrållans lilla syster som faktiskt kan tala. Super nöjd med hennes första riktiga docka.


den här goda maten åt vi hos min bonusmamma för några veckor sedan. Hon lagar mat med hjärtat, precis som en äkta turkmen gör. Vi är kända för vår Goa matlagning vi :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!