Improve Your Life

Inspiration

Publicerad 2014-06-18 00:29:28 i Allmänt, Inredning,

På min skänk just nu..
Jag brukar ändra arangemanget då och då beroende på humör, årstid eller en känsla jag vill förmedla. Enkelt och effektivt dock vill jag göra något åt de vita väggarna. Gillar mer när det är en färg, gärna fondvägg
Fjädrarna är köpta från Paper (uppsala) marmor askarna är från Myrorna, vasen är secondhand, klockan från Jysk, bokgömman från MIO och hästen minns jag tyvärr inte varitfrån den är köpt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jasmin

Min profilbild

En glad och kreativ tjej i trettioårsåldern. Här följer ni mina tankar om livet, föräldraskap, inredning och DIY projekt. Jag skriver om sådant som berör mig och hoppas inspirera andra med ett och annat. Trevlig läsning och Välkomna!

Kategorier

Arkiv

Följ med!